כל איש שיווק יאמר לכם שחשוב לפרסם, אבל האם אותו פרסום משיג בכלל את מטרות הקמפיין?
מחקרי אפקטיביות הפרסום והמדיה שלנו יתנו לכם מבט בוחן ואובייקטיבי על יעילותו, הן ברמה הקוגניטיבית והן ברמה הרגשית. מחקרים אלו כוללים אספקטים רבים: רמת ואיכות החשיפה מבחינת המסר הפרסומי ופרישת המדיה, זכירות המסר והמודעות אליו בכל הרמות, אהדה כלפי המסר, הבנתו, האם הוא מניע לפעולה ועוד. מחקרים אלו יכולים להתבצע בכל שלב של התהליך הפרסומי, מרגע גיבוש הקונספט דרך בחינת הפרסום לפני עליית הקמפיין וכלה בניתוח הפעילות בשטח בסיומו של אותו קמפיין.
רוצים לשמוע עוד?
צרו קשר ונציג מטעמנו ישמח לחזור אליכם עם הצעה מותאמת, ללא כל התחייבות מצדכם.