מטרת מחקר לקוח סמוי היא לאבחן ולאתר את חוזקות וחולשות הארגון, בהתאם ליעדיו ולחזונו. הלקוח הסמוי בא לבחון את רמת השירות הניתנת ע"י הארגון וזאת על מנת לעזור ביצירת הבדל משמעותי, המתבטא באיכות מתן השירות של אותו ארגון בהשוואה למתחריו בשוק.
לקוחות סמויים – למה העסק שלך צריך את זה?
מטרת מחקר לקוחות סמויים היא לאבחן ולאתר את חוזקות וחולשות הארגון, בהתאם ליעדיו ולחזונו. הלקוח הסמוי בא לבחון את רמת השירות הניתנת ע"י הארגון וזאת על מנת לעזור ביצירת הבדל משמעותי, המתבטא באיכות מתן השירות של אותו ארגון בהשוואה למתחריו בשוק. הלקוח הסמוי בעצם מדמה לקוח רגיל, אך אותו לקוח בא לבדוק נקודות ספציפיות בתפקוד ובהתנהלות הארגון, כפי שהוגדר והוחלט בעקבות מחקר מקדים, שנעשה ביחד עם נציגי הארגון בהתאם לצרכי הארגון ומטרותיו. המידע שנאסף מפעילות הלקוחות הסמויים, מסוכם, מעובד ומנותח למסקנות, תובנות ופעולות, שיעזרו לארגון לשפר תהליכים אלו.
תובנות לקוח סמוי
כאמור, המידע שנאסף מפעילות הלקוחות הסמויים, מסוכם, מעובד ומנותח למסקנות, תובנות לקוח סמוי ופעולות, שיעזרו לארגון לשפר תהליכים.
תובנות לקוח סמוי משפיעות באופן ישיר עם איכות השירות שמציעה החברה ללקוח פוטנציאלי ועל היתרונות הרבים ששירות טוב מעמיד לרשות כל עסק.
אנו בחברת BMM מאמינים כי באמצעות תובנות לקוח סמוי, ניתן לפצח הרבה מההתנגדויות וחסמי הקנייה מצד הלקוח, כמעט בכל ענף שהוא.