כלי אפקטיבי נוסף, המטפל בחולשות וליקויים, שקורים ב"שטח" בעת מתן השירות עצמו, הוא מחקר לקוח סמוי OJT (On the Job Training). במחקר זה אנו משלבים בפלטפורמת המכירה עצמה, מערך הדרכה, המניע לפעולה ומעורר השראה, שמבוסס על ממצאי המחקר ומשלב באופן אקטיבי את נותני השירות בממצאים. בתהליך בונה אמון זה, אנו מראים סרט הדרכה ערוך, בו יכולים העובדים לראות בעצמם את הנקודות לשימור ולשיפור שבעבודתם, ולקבל במקביל רעיונות כיצד לשדרג את מקצועיותם באמצעות טכניקות מכירה חדשות.
רוצים לשמוע עוד?
צרו קשר ונציג מטעמנו ישמח לחזור אליכם עם הצעה מותאמת, ללא כל התחייבות מצדכם.