מחקר לקוח סמוי מתחרים \
shutterstock_164519534

מטרת מחקר לקוח סמוי היא לאבחן ולאתר את חוזקות וחולשות הארגון, בהתאם ליעדיו ולחזונו. הלקוח הסמוי בא לבחון את רמת השירות הניתנת ע"י הארגון וזאת על מנת לעזור ביצירת הבדל משמעותי, המתבטא באיכות מתן השירות של אותו ארגון בהשוואה למתחריו בשוק. הלקוח הסמוי בעצם מדמה לקוח רגיל, אך אותו לקוח בא לבדוק נקודות ספציפיות בתפקוד ובהתנהלות הארגון, כפי שהוגדר והוחלט בעקבות מחקר מקדים, שנעשה ביחד עם נציגי הארגון בהתאם לצרכי הארגון ומטרותיו. המידע שנאסף מפעילות הלקוחות הסמויים, מסוכם, מעובד ומנותח למסקנות, תובנות ופעולות, שיעזרו לארגון לשפר תהליכים אלו.

רוצים לשמוע עוד?
צרו קשר ונציג מטעמנו ישמח לחזור אליכם עם הצעה מותאמת, ללא כל התחייבות מצדכם.