על החברה \

כשייסדנו את חברת ביזנס מוניטורינג בשנת 2000, שמנו לעצמנו מטרה לספק את
כלי המידע והבקרה החדשניים והמתקדמים ביותר בתחום בקרת שירות ומכירה
(לקוח סמוי- מצולם וערוך), לחברות וארגונים, הרואים בשירות הלקוחות מטרה ודרך.

החברה שלנו פיתחה סל מוצרים נרחב ומגוון בנושא ביקורת בתחומי השירות,
התפעול והמכירה. בין המוצרים שהצענו היו מתן פתרונות להתמודדות עם אובדן כספים,
מתן מידע שיווקי נרחב, ניסוח וביצוע סקרים וסיוע ביישום הממצאים העולים
מהביקורות השונות. כלים אלו פותחו תוך התבססות על הידע המקצועי והניסיון העשיר
שלנו ושל הצוות הניהולי.

shutterstock_164519534

לרשותנו בקרים בעלי אוריינטציה לתחומי התפעול, המכירה והשירות. אנו מקנים
בחברתנו הכשרה ייעודית, התואמת את צרכי הלקוח באופן ספציפי ועל ידי בניית
מתודולוגיות התמודדות רלוונטיות.

הבקרות שלנו, בביזנס מוניטורינג, משלבות מערך אנושי איכותי, הפרוס בכל רחבי
הארץ ומערך טכנולוגי חדשני, המביא לידי ביטוי את תוצאות הבדיקה עד אליך,
באמצעות ממשק אונליין ידידותי לשימוש. בזכות שילוב מנצח זה, של משאב אנושי
משובח וקדמה טכנולוגית, אנו מספקים ללקוחותינו שירות מקיף, ממצה וממוקד
מקצה לקצה.

התמחותנו הייחודית הינה: ביצוע בקרות המשלבות צילום סמוי, מנקודת מבטו של
הלקוח, המלווה בניתוח שלבי המכירה השונים ומסתכמת במציאת פתרונות מותאמים
וישימים, המבוססים על אותן בקרות וניתוחים. כל אלה, מספקים חומרים להדרכה
עתידית בנושאי שירות ומכירה ותמריצים ליצירת מוטיבציה להצטיינות בתחומים אלה.

בקרות אלו מאפשרות התמקדות והדגשה במספר היבטים עיקריים, שיכולים להיות
קריטיים לארגון שלכם:

א.  תפקוד אנשי שירות ומכירות.
בדיקת נקודות החוזק ונקודות התורפה בהתנהלות נציגי השירות והמכירה של הרשת
(פנייה ללקוח, בירור צרכים, התמקדות בלקוח, בקיאות במבצעים, טיפול בהתנגדויות,
ניסיונות סגירת עסקה, שפת גוף המוכר וכד').

ב. סביבת העבודה ויעילות התהליכים תומכי המכירה.
סקירת משך ההמתנה עד לקבלת מענה, נראות וחזות הסניף, הסדרי התורים, התמודדות
עם צווארי הבקבוק בתהליך המכירה, זמינות המנהלים וזמינות המידע למוכרנים.

ג. בדיקת יישום הנחיות ההנהלה בשטח.
שיבה לסניפים המבוקרים על מנת לבחון את השינויים המצופים בשטח, ביניהם נראות
הסניפים. שילוט המבצעים, סידור המדפים, יחס מיטיב ומשופר של הנציגים ועמידה בנהלים.

ד. שימוש בבקרות המצולמות לצרכי הדרכה ושיפור ביצועים.
הצגת מודל רצוי לחיקוי ולמידה, על בסיס דוגמאות מהעולם האמיתי בו חיים אנשי המכירות.

ה. כלי ניהול.
הפקת משוב מהיר ויעיל, לבדיקה והערכה של מידת יישום הפעולות המתבקשות בשטח.

נשמח לשמוע גם מכם,

שוקי אביב | 050-6300015 | sales@bmm.co.il